Marketing spoločnosti

Srdečne vás vítame na prezentácii marketingového plánu Love Moon Winalite.  Výrobca menštruačných a intímnych vložiek love moon svoje produkty neponúka v priamom predaji, ale sieťovým marketingom.
Každý sa môže stať obchodným partnerom, alebo spotrebiteľom spoločnosti Winalite zaplatením jednorázového registračného poplatku v hodnote 10 eur a zakúpením jedného zo štyroch registračných balíkov.


Vložky môžeme kúpiť v ucelenom balení. V balíku sa nachádza 10 balení po 10 kusov denných vložiek, teda 100 kusov, 4 balenia po 8 kusov nočných vložiek, teda 32 kusov a 5 balení po 30 kusov intímnych vložiek, teda 150 kusov. 19 balení obsahuje 282 kusov.


    Nový registrant si zakúpi balík za cenu 70 eur za kus a každý ďalší balík už nakupuje o 10 % lacnejšie, teda za veľkoobchodnú cenu 62 eur.
    Zakúpené balíky môžeme použiť pre vlastnú potrebu, pre reklamné a marketingové účely, alebo ich môžeme predať za maloobchodnú cenu 99 eur so ziskom 37 eur. To môže byť prvý a priamy zisk z podnikania vo Winalite. Tým ľuďom, ktorí sa nechcú pripojiť, môžeme predávať produkty na kusy. Cena za balenie menštruačných vložiek je 4,75 eur a intimiek 6,50.


    Teraz sa pozrime na štyri možnosti registrácie:
Prvá pozícia, STRIEBORNÝ distribútor, túto pozíciu získame zakúpením jedného balíka v hodnote 70 eur.
Druhú pozíciu, ZLATÝ distribútor dosiahneme zakúpením piatich balíkov v hodnote 350 eur.
Zakúpením dvanástich balíkov v hodnote 840 eur sa stávame PLATINOVÝM distribútorom a dostaneme sa tak na tretiu pozíciu.
Najvyššou pozíciou je DIAMANTOVÝ distribútor s tridsiatimi balíkmi za 2100 eur.


    Teda tieto pozície si zakúpime pri registrácii. Musíme si dobre premyslieť, koľko chceme s Winalite obchodom zarobiť, pretože od výšky našej investície je závislý aj podiel na bodovej hodnote našej skupiny. Taktiež si musíme premyslieť na akej pozícii sa zaregistrujeme, nakoľko postúpiť vyššie môžeme iba o jeden stupeň a iba raz do konca mesačného cyklu a potom už je pozícia nemenná a konečná. Neskôr sa ešte vrátime k vysvetleniu jednotlivých pozícií.


    Teraz prejdime k tomu, ako vybudujeme svoju skupinu.  V systéme Winalite môže byť v prvej línii päť registrantov. (6 krát) Týmto vieme aktivovať päť nôh. Ďalších spolupracovníkov teda registrujeme do hĺbky týchto nôh, najlepšie k spolupracovníkom, ktorí majú voľné miesta. Nami sponzorovaných spolupracovníkov zaradených do akejkoľvek hĺbky systém automaticky priradí do našej prvej línie. Našu skupinu môžeme budovať do nekonečnej hĺbky.


    Vyúčtovanie skupinového obratu je veľmi jednoduché. Jeden balík má hodnotu 50 bodov. Jeden bod má hodnotu 0,74 eur. Náš zisk je 10 % z bodového obratu skupiny, ten vynásobíme hodnotou jedného bodu, čo je 0,74 eur. Každý zakúpený balík v našej skupine predstavuje podiel 3,70 eur. Uzávierky sú každý týždeň o polnoci z piatku na sobotu. Mesačné vyúčtovania sa vykonávajú na základe firemného 4 týždenného cyklu, ktorý môžeme sledovať na tabuľke vydanej firmou, nakoľko firemný mesiac sa nezhoduje s kalendárnym.


    Ukážme si týždennú uzávierku na malom príklade:
Týždenný bodový obrat prvej nohy je 10 000 bodov, z čoho 10 % vyúčtovacia hodnota je 1 000 bodov.
    Druhá noha vyprodukovala 8 000 bodov, z čoho vyúčtovacia hodnota je 800 bodov. A tak ďalej (6 krát) pri ostatných nohách.
    Na základe vyprodukovaných bodov systém automaticky odpojí v danom týždni nohu s najväčším bodovým obratom. Táto noha zabezpečí prostriedky pre vyplácanie. Z vyúčtovacej bodovej hodnoty štyroch zostávajúcich nôh s prihliadnutím na maximálny bodový zisk v danej pozícii, čo je na prvej pozícii maximálne 500 bodov, systém vypočíta podiel zo zisku v aktuálnom týždni. Čo je v našom prípade 200+300+500+500 = 1500 bodov. Toto vynásobíme s 0,74  eur a dostaneme aktuálny týždenný podiel z bodového obratu skupiny, čo je 1 110 eur.
    Vidíme, že vyúčtovacia hodnota bodov druhej nohy je o 300 bodov väčšia, ako sme oprávnení z prvej pozície a preto ju nedostaneme. Mesačný podiel prvej pozície, ak predpokladáme, že vyúčtovacie bodové hodnoty týždenne všetkých piatich nôh dosiahnu 500 bodov, môže byť maximálne 5 920  eur. To je prvou položkou nášho podielu.
    Rast skupiny a obratu môže výrazne zvýšiť týždennú vyúčtovaciu bodovú hodnotu každej nohy, z čoho máme podiel vyplývajúci z našej pozície. Preto je dôležité, aby sme sa zaregistrovali v čo najvyššej pozícii.
    Maximálna bodová hodnota druhej pozície týždenne je 1500 bodov na každú nohu, čo znamená mesačne 17 760 eur.
    V tretej pozícii, ak počítame so 6 250 bodmi v jednom týždni z jednej nohy, tak máme podiel na zisku 74 000 eur.
    V štvrtej pozícií s maximom 10 000 bodov z jednej nohy v jednom týždni môžme dosiahnuť maximálnu hodnotu obratu 118 400 eur.
    Podmienkou vyplatenia podielu je nákup jedného balíka v hodnote 63 eur mesačne. Ak kúpime viac balíkov v jednom mesiaci, bodovú hodnotu balíku systém automaticky priradí k nohe, ktorá je najslabšia. Teraz sa pozrime, z akých ziskov máme ešte podiel.

    Prvý podiel, teda 10 % z obratu štyroch slabších nôh do nekonečnej hĺbky, na nohu maximálne 10 000 bodov, čo je maximum 118 400 EUR. To sme už popísali v predošlom príklade.
    Druhý podiel je 10 % z registračnej sumy:
Teda po prvé za jeden balík - 7 eur, po druhé 5 balíkov – 35 eur, po tretie 12 balíkov – 84 eur a po štvrté 30 balíkov – 210 eur.
    Tretí podiel predstavuje 10 % z výplaty bodového obratu obchodného partnera z prvej línie a jeho dvoch hĺbok. To sme už na začiatku vysvetlili, že obchodní partneri, ktorých dávame do hĺbky patria pri vyúčtovaní do našej prvej línie.
    Ak si začneme budovať našu skupinu a máme len dvoch priamych registrantov , dostaneme 10 % z výšky výplaty len tých  dvoch spolupracovníkov. Ak máme štyroch priamych registrantov, dostaneme  10 % z prvej a druhej línie. Ak máme už aj piateho registranta, dostaneme výplatu 10 % aj z tretej hĺbky. Táto suma nie je dopredu vypočítateľná. Závisí od počtu spolupracovníkov a od výšky ich výplaty. Toto nás môže motivovať k tomu, aby sme registrovali čím viac pracovníkov do prvej línie, a pomohli im čo najskôr dosiahnuť čo najväčšiu skupinu s maximálnymi zárobkami.
           Štvrtý podiel dostanú vedúci, ktorí majú diamantovú hodnosť za vrcholový výkon. To sú zahraničné školenia, príspevok na cestovanie, nákup auta a nehnuteľnosti... To sú všetky prémie vyplatené firmou, ale nesmieme zabudnúť ani na príjmy z priameho predaja.
     Na ďalšom príklade si v krátkosti vysvetlíme ako to je z registrovaním a ako nám systém sám zaradí našich ľudí v jednotlivých líniách. Ako prvú vysvetlíme obratovú prémiu, ktorá prislúcha členovi, pod ktorého zaregistrujeme. My, ako krúžok S2 4x, si zaregistrujeme svojich registrantov priamo pod seba. Tí samozrejme registrujú tiež, aj náš sponzor registruje a môže sa stať, že už má obsadených všetkých 5 nôh. V takomto prípade môže uložiť svojho registranta svojej prvej línie na miesto našej piatej nohy. My, ak nájdeme svojho piateho registranta v prvej línii, tiež ho môžeme umiestniť na hociktoré voľné miesto v svojej štruktúre a takto ďalej . Vždy sa ukladajú registranti tam, kde je voľné miesto až do nekonečnej hĺbky. Týmto spôsobom sa vytvárajú naše nohy, z ktorých my potom dostaneme prémiu obratu bodových hodnôt. Týchto nôh nám systém dovolí vytvoriť len 5.
Avšak pri počítaní prémie pre sponzora , čo je 10 percent z výplaty svojich priamych registrantov až do tretej hĺbky, si systém dokáže vyhľadať a usporiadať registrantov ku každému sponzorovi, bez ohľadu na to, v akej hĺbke a pod kým sú v štruktúre zapísaní, teda priradí k nám do prvej línie aj registranta, ktorého sme vložili pod niekoho iného, ale my figurujeme ako jeho sponzor. Toto isté urobí aj s našou druhou líniou , teda s prvou líniou našej prvej línie, teda hĺbky, a aj s ďalšou, keďže sponzorskú prémiu 10  percent z hodnoty výplaty našich registrantov, dostávame až do tretej hĺbky systému. Za všetkých ľudí v červenom rámčeku dostaneme 10 percent z hodnoty ich výplaty. Samozrejme , že takto systém zaraďuje aj ľudí našim sponzorom, čiže my ako prvá línia nášho sponzora  a naše dve hĺbky, sa započítavame do sponzorskej prémie nášho sponzora. Teda náš sponzor dostane 10 percent z hodnoty výplaty všetkých ľudí v čiernom rámčeku.


Katkin shop - predaj doplnkov stravy.